Regisztráció előtti információk

Kattints a kérdésre és megjelenik a válasz!

Előfizetés és tanulói tagság:

Mit jelent az előfizetés?

Az előfizetés nem más, mint egy automatikusan megújuló fizetés. A lejáratkor automatikusan levonja rendszer a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le az előfizetésed. Manuálisan bármikor leállíthatod és újraindíthatod.

Mettől meddig érvényes az előfizetés és a tanulói tagság?

A tanulói tagságod addig érvényes, amíg az aktív előfizetésed tart. Az aktív előfizetésed a sikeres fizetés pillanatától az előre meghatározott ideig tart (havi, vagy éves).

Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?

Belépést követőn a “Fiókod” menüpontban manuálisan bármikor leállíthatod az előfizetésed. A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha leállítom az előfizetést?

A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha lejár a bankkártyám érvényessége?

Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tanulói tagságod felfüggesztésre kerül.

Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál újbankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged. Lépésről lépésre segítünk az új kártyaadatok megadásában az oldalon.

Mi történik, ha nincs pénz a kártyámon?

Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tanulói tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz a fiókod.
Ha többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor a fiókod törlésre kerül.

Kapok számlát?

Igen, minden sikeres vásárlásnál (előfizetés megújításnál) azonnal küldi a rendszer az e-számlát a megadott email címedre.

Kérhetek adószámos számlát?

Igen. A pénztárnál lehetőséged van cégnévre kérni a számlát és megadni az adószámot.

Hogyan és milyen bankkártyával tudok fizetni?

A fizetés a Paylike megbízható, online banki felületén keresztül történik. Mi nem látjuk és nem rögzítjük a kártyaadataidat. Fizetéskor a Paylike felugró ablakában kell megadnod ezeket az adatokat.

Minden internetes vásárlásra alkalmas kártyával fizethetsz, kivéve a Maestro típusú kártyát.
Pl: a Mastercard, vagy a Visa tökéletes.

A rendszer a vásárlás jóváhagyását kéri, mit tegyek?

2021 év eleje óta az internetes vásárlásokhoz a bankoknál kötelező a kétlépcsős hitelesítés. Egy pin kóddal, vagy a bank mobil alkalmazásával tudod jóváhagyni a vásárlásodat (feliratkozásodat). Ha ez még nincs beállítva, ha a kártyád még nincs felkészítve erre a kétlépcsős jóváhagyásra, akkor érdeklődj a bankodnál, hogy ezt hogyan tudod beállítani. Erre más internetes vásárlásoknál is szükséged lesz.

Többen is használhatjuk a regisztrációmat?

Az előfizetés csak az előfizető részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét.  Egy időben csak egy készülékről használható az oldal. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.