Mi történik, ha nincs pénz a kártyámon?
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tanulói tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tagságod törlésre kerül.
Tegyél pénzt a kártyádra és várd meg, amíg a rendszer levonja a pénzt. Ha sikerül, akkor ismét aktív lesz a fiókod. Ha többszöri próbálkozás ellenére sem tudja levonni, akkor a fiókod törlésre kerül.
Kapok számlát?
Igen, minden sikeres vásárlásnál (előfizetés megújításnál) azonnal küldi a rendszer az e-számlát a megadott email címedre.
Kérhetek adószámos számlát?
A jelenlegi KATA törvények alapján csak lakosság (természetes személy) részére tudunk számlát kiállítani, cégeknek nem. Ezért nem tudunk adószámos számlát adni. Köszönjük a megértésed.
Hogyan és milyen bankkártyával tudok fizetni?
A fizetés a STRIPE megbízható, online banki felületén keresztül történik. Mi nem látjuk és nem rögzítjük a kártyaadataidat. Fizetéskor a STRIPE beépülő felületén kell megadnod ezeket az adatokat.
Olyan bankkártyával tudsz fizetni, ami alkalmas az internetes vásárlásra és az ismétlődő fizetésre.
A rendszer a vásárlás jóváhagyását kéri. Mit tegyek?
2021 év eleje óta az internetes vásárlásokhoz a bankoknál kötelező a kétlépcsős hitelesítés. Egy pin kóddal, vagy a bank mobil alkalmazásával tudod jóváhagyni a vásárlásodat
(feliratkozásodat). Ha ez még nincs beállítva, ha a kártyád még nincs felkészítve erre a kétlépcsős jóváhagyásra, akkor érdeklődj a bankodnál, hogy ezt hogyan tudod beállítani. Erre más internetes vásárlásoknál is szükséged lesz.
Mi történik, ha leállítom az előfizetést?
A tanulói tagságod a fizetési fordulónapodig még aktív marad. A következő fizetés már nem indul el és a tanulói tagságod inaktívvá válik.