GYIK 01 (Almának)

Hogyan tudom megváltoztatni a megjelenő nevem és az adataim?
A Fiókod / Fiókadatok
menüpontban változtathatod meg a profiladataid.

Továbbadhatom a regisztrációmat?
Az előfizetés csak az előfizető részére engedélyezett.
A rendszerben beépített védelem van. Figyeli a látogatók IP címét és az eszközét. Rögzíti a felhasználók oldalon végzett tevékenységét.  Egy időben csak egy készülékről használható az oldal. A nem rendeltetés szerű felhasználás esetén letiltásra kerülhet a fiókod.

Mit jelent az előfizetés?
Az előfizetés nem más, mint egy automatikusan megújuló fizetés. A lejáratkor automatikusan levonja rendszer a következő időszak díját a bankkártyádról, így nem kell észben tartani, hogy mikor jár le az előfizetésed. Manuálisan bármikor leállíthatod és újraindíthatod.

Mettől meddig érvényes az előfizetés és a tanulói tagság?
A tanulói tagságod addig érvényes, amíg az aktív előfizetésed tart. Az aktív előfizetésed a sikeres fizetés pillanatától az előre meghatározott ideig tart (havi, vagy éves).

Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?
A „Fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid”-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
A megtekintésnél megtalálod a műveletek mezőt és ott, a „LEMONDÁS”-ra kattintva tudod lemondani az előfizetésed. A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha leállítom az előfizetést?
A tanulói tagságod az előfizetési időd, vagy a próbaidőd végéig még aktív marad.

Mi történik, ha lejár a bankkártyám érvényessége?
Ebben az esetben a rendszer nem tudja levonni a havidíjat a kártyádról és ezért felfüggeszti a tagságod. A sikertelen levonást követően még néhányszor ismét megpróbálja levonni. Ha ekkor sem sikerül, akkor a tanulói tagságod felfüggesztésre kerül.
Ha lejárt a bankkártyád, vagy bankot váltottál, akkor bizonyára kaptál új bankkártyát. Ebben az esetén a fizetés módosítására lesz szükséged:
A megjelenő pénztár oldalon kattints a “Fizetési mód megváltoztatása” gombra!
Ekkor fizetned nem kell, de a megjelenő ablakban add meg az új bankszámlád adatait!
Új bankkártya esetén „A fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid”-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
A megjelenő előfizetésnél találod a “Műveletek” részt, ahol kattints a “Fizetés módosítása” funkcióra!

Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?
A „Fiókod” menüpontban, az „Előfizetéseid”-nél, kattints a „Megtenkintés” gombra!
A megtekintésnél megtalálod a műveletek mezőt és ott, a „LEMONDÁS”-ra kattintva tudod lemondani az előfizetésed. A tanulói tagságod az előfizetési időd végéig még aktív marad.

Online Spanyol
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Itt találja az adatkezelési tájékoztatónkat. Itt találja a Cookie (süti) tájékoztatónkat.